Pagini

Thursday 28 July 2011

”În umbra omului” - Jane Van Lawick-Goodall

Dacă ai fi student la psihologie, în Iași, cu siguranță ai auzit de faimoasa carte a Janei Goodall. La început, multi din colegii mei, ca și mine, de altfel, au crezut că degeaba mergem la facultate. Au înnebunit cu toții? Cum să citesc despre cimpanzei, când de fapt, eu voi lucra cu oameni. Cu ce mă ajută asta?

Am căutat ”În umbra omului” și m-am apucat de citit. Părea o poveste cu animale. Apoi s-a transformat într-o lucrare științifică (câte lucruri noi poți învăța dintr-o singură carte...). Abia când ne-am întors în fața profesorului ne-am dat seama cât de psihologică e!! Deși Jane și-a dedicat viața studiind comportamentele cimpanzeilor, în cartea ei poți descoperi clar anumite tipologii, caractere, personalități umane.

Chiar dacă nu te interesează îndeosebi psihologia, cartea este excepțională: plină de lucruri noi(pentru unii din noi, toți), frumos scrisă, ușor interpretabilă...


Recomand!!

No comments:

Post a Comment